החשיבות במיתוג אחיד של עסקים עצמאיים ברשת

מה זה "מיינדפולנס" (Mindfulness) וכיצד היא יכולה לסייע לנו?
אוקטובר 29, 2019
חסר ביטוחים
אוקטובר 29, 2019

בעידן המודרני, כשרשת האינטרנט, מנועי החיפוש והרשתות החברתיות שולטות (או לפחות נוגעות) בחיי רבים, אין מנוס מחשיפת העסקים העצמאיים (גם) בערוצי הרשת השונים!
זה כמעט בגדר הכרח, כשמדובר בעסקים חדשים/ קטנים המצויים בתחילת דרכם ובגדר המלצה חמה (עד לוהטת) גם לעסקים בינוניים ופעילים, הרוצים להגדיל את קהל לקוחותיהם
(כי הרי ידוע, ששיווק וגיוס לקוחות, הינה משימה רציפה וקבועה, בחייו של כל עצמאי).

פעמים רבות, תהליך החשיפה, הפרסום והשיווק של עסק ברשת, כרוך בתהליכי שינוי במיתוג, תוך כדי תנועה, על בסיס ניסוי וטעייה (ולעיתים גם תהייה 😉), כאשר לא אחת, מדובר על טווח זמן ארוך.
ומכאן מגיעה הבעיה…!

כאשר התהליך כולל שינויים ויזואליים דוגמת:
שם העסק (שפה, פונט), לוגו העסק (תמונה, צבע), הגדרת תפקיד (יועץ, מנחה, מלווה) וכד'…
ח-יי-בים לעדכן את השינויים בכל המקומות!!!

ברמת העיקרון, לוקח לא מעט זמן לעצמאי, להיכנס לתודעת הגולשים ברשת (בין אם מדובר בפוסטים, סרטונים או פרסומות). ואז…
כאשר סוף סוף לקוח פוטנציאלי מתוודע אל התכנים שלכם, אתם רוצים וצריכים שתיהייה לכם אחידות במיתוג שלכם, כדי שיזכרו אתכם!!

היו לי מספר לקוחות, שהיו אצלי בתהליך ייעוץ / אימון עסקי, שכבר שכחו בכמה ערוצים הם ניסו לפרסם עצמם וכמה שינויים הם עשו במיתוג!

בכדי שזה לא יקרה גם לכם, ריכזתי עבורכם רשימה של ערוצים, שסביר שכל עצמאי נחשף
(לפחות בחלקם):
1. פרופיל פייסבוק עסקי
2. קבוצות נושא / דיון / מומחה בפייסבוק
3. אותו כנ"ל ב- WhatsApp
4. כתובת דוא"ל
5. חתימה דיגיטאלית בדוא"ל
6. אתר אינטרנט (Domain ו- מלל) / דף נחיתה
7. אתר YouTube
8. אתרי פרסום שונים (לדוגמא: רשימת ה… בישראל)
9. גוגל לעסקים (My Business)
10. אתר easy
ועוד….

ולסיום; פרט לעדכון מיתוג אחיד בכל הערוצים הרלוונטיים, כמפורט לעיל, ממליצה לכם גם:
למחוק כל מה שאינו רלוונטי יותר (למשל: דפי פייסבוק עסקיים ישנים / ריקים מתוכן)

למידע נוסף אודות ניהול עסק עצמאי
כנסו ישירות אל לשונית "ייעוץ עסקי" ו/או
אל לשונית "אימון אישי" ובחרו מתוך התפריט ב- "אימון עסקי"